اعتکاف در مسجد فرصتی برای خودسازی است
08 بهمن 1402 - 23:04
شناسه : 15776
بازدید 56
2
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج:  رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج گفت: اعتکاف در مسجد فرصتی است که انسانها با بریدن از تعلقات دنیوی به خوسازی و پرداختن به خویشتن روی آورند آورد. 
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام هادی محمد خواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج اظهار داشت: خلوت نشینی که در اعتکاف محقق می شود فرصتی مناسب برای عبادت و تفکر و انس با خداوند متعال است.

وی افزود: غنیمت شمردن این فرصت استثنایی و بهره بردن از فضای معنوی اعتکاف، انسان مومن را در راه یابی به مراحل کمال یاری می کند.

حجت‌الاسلام محمد خواه عنوان کرد: معتکف در فضای روحانی و تقدس مسجد فرصتی مناسب می یابد تا به کاوش درباره‌ی انگیزه‌ها و روحیات خویش بپردازد و در راستای رفع نقصان و تکامل خود بکوشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج با اشاره به حضور خواهران و برادران در اعتکاف امسال اظهارداشت: در اعتکاف امسال در مسجد جامع سنندج 176 نفر معتکف ثابت شرکت داشتند که از این تعداد 89 نفر ازآنان دانش آموزان دختر و پسر معتکف نوجوان بودند.

وی عنوان کرد: در مراسم اعتکاف دیدار با جمعی از مسئولین، برگزاری حلقه های بصیرتی، رفع شبهات دینی و پاسخگویی از سوی کارشناس مبلغات و مبلغه به صورت مطلوب صورت گرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.