بیش از 200 هیئت مذهبی در بیجار فعالیت دارد
09 بهمن 1402 - 13:27
شناسه : 15784
بازدید 73
3

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار گفت:  تعداد 234 هیئت مذهبی در این شهرستان وجود دارد که فعالیت‌های اصولی و صحیح این هیئت‌ها بهترین ظرفیت برای فرهنگ‌سازی در مقابله با شبهات فرهنگی است. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلییغات اسلامی استان کردستان حجت الاسلام سعد الله جمادیان ضمن بیان این خبر اظهار داشت: شهرستان بیجار با […]

ارسال توسط : نویسنده : سمیه رمضان نیا
پ
پ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار گفت:  تعداد 234 هیئت مذهبی در این شهرستان وجود دارد که فعالیت‌های اصولی و صحیح این هیئت‌ها بهترین ظرفیت برای فرهنگ‌سازی در مقابله با شبهات فرهنگی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلییغات اسلامی استان کردستان حجت الاسلام سعد الله جمادیان ضمن بیان این خبر اظهار داشت: شهرستان بیجار با  داشتن  234هیئت مذهبی سطح شهرستان بیجار پیشتار در عرصه فرهنگی و دینی است و جوانان بسیاری مشغول ارائه خدمات دین و مذهبی در این هیئت ها هستند.

وی افزود: فعالیت هیئت های مذهبی شهرستان بیجاردر برپایی با شکوه عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) کم نظیر است و بیش از50 هیئت مذهبی خانگی و بیش از 30 هیئت مذهبی مخصوص خواهران هم در سطح شهر بیجار فعالییت دارند.

حجت الاسلام جمادیان به فعالیت های مذهبی در سطح روستاهای شهرستان بیجار اشاره کرد و گفت: هم اکنون بیش از 130 هیئت مذهبی در سطح روستاهای شهرستان بیجار مراسمات مذهبی و عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) را برگزار می کنند.

وی به نقش کلیدی هیئت‌های مذهبی در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: هیئت‌های مذهبی نقش مؤثری در پیشبرد اهداف داشته که با نظارت اداره تبلیغات اسلامی برنامه‌های مناسبتی را به بهترین نحو ممکن انجام خواهند داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.