برنامه های با محتوا و جذاب برای اوقات فراغت دانش آموزان اجرا شود
11 بهمن 1402 - 11:39
شناسه : 15804
بازدید 56
5
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران: حجت الاسلام دهقانی گفت: برنامه های با محتوا و جذاب زمینه سازی یادگیری بیشتر در دانش اموزان است و باید برای اوقات فراغت دانش آموزان این مهم مورد توجه قرار بگیرد.
ارسال توسط : نویسنده : ملازمانی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان،حجت الاسلام دهقانی از برگزاری جشن دانش آموزی در کتابخانه امام صادق (ع) روستای خانم آباد شهرستان کامیاران خبر داد و اظهار داشت:ایجاد نگرش مثبت و روحیه‌ی شاد در دانش آموزان باعث می‌شود افرادی هدفمند، کارآمد و مسئولیت‌پذیر در جامعه‌ی آینده داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دانش آموزان بهترین سرمایه های ملی هستند عنوان کرد: لازم است برای تربیت و پرورش این افراد برنامه ریزی كرد.

دهقانی گفت:شادی و نشاط به زندگی معنا می‌دهد و در پرتو آن دانش آموزان در دوران نوجوانی و جوانی می‌توانند خود را ساخته و پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی کنند.

وی افزود:تأثیر شادی و نشاط بر یادگیری دانش آموزان، امری غیر قابل انکار است و یادگیری انسان و سازماندهی رفتار نوجوانان در گرو نشاط و شادابی و هیجانات مثبت آن‌هاست وخلاقیت و شکوفایی استعدادها در گرو نشاط و شادابی روحی انجام می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران به اهداف برگزاری این جشن اشارره کرد و بیان داشت:به طور کلی اهداف برگزاری جشن روز دانش آموز شامل شادی و شادابی دانش آموزان، کاهش اضطراب و استرس نو آموزان و ایجاد خاطره‌های خوب در روز دانش آموز می‌باشد.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.