دهه فجر شکوه ملت ایران را به منصه ظهور گذاشت
11 بهمن 1402 - 9:03
شناسه : 15841
بازدید 66
8
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان: حجت الاسلام سیدمیثم موسوی با بیان اینکه دهه فجر شکوه ملت ایران را به منصه ظهور گذاشت؛ تاکیدکرد: لازم است با یک روایت گری درست از انقلاب و فجر آفرینان انقلاب، ارزشهای انقلابی را خصوصاً به نسل جوان و نوجوان معرفی نماییم.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت الاسلام سیدمیثم موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان در جلسه برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری برنامه‌های دهه فجر که با حضور طلاب خواهر شهرستان دهگلان برگزار شد؛ اظهار داشت: دهه فجر عظمت و شکوه ملت ایران را به منصه ظهور گذاشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان تصریح کرد: با توجه به اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی خاستگاه ارزشهای اسلامی و تنها عامل رهایی و آزادی ملت ایران از ظلم ستم شاهی بود، لازم است با یک روایت گری درست از انقلاب و فجر آفرینان انقلاب ارزشهای انقلابی را خصوصاً به نسل جوان و نوجوان معرفی نماییم.

حجت الاسلام موسوی افزود : در برنامه ریزی های دهه فجر تمامی تلاش ها و کوشش ها در این جهت خواهد بود که جشنهای دهه فجر همچون مراسمات و اعیاد مذهبی بصورت مردمی با شکوه هر چه تمامتر برگزار شود.

وی ادامه داد : برنامه ریزی ها باید بگونه ای باشد که مردم با حضور در پایگاههای مردمی و مساجد خاطره‌ی فراموش نشدنی حضرت امام(ره) و پیروزی انقلاب اسلامی را با شکوه هرچه بیشتر جشن بگیرند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.