بیش از 50گفتمان دینی در بیجار برگزار می شود
15 بهمن 1402 - 12:39
شناسه : 15984
بازدید 94
6
همزمان با ایام الله دهه فجر؛ رییس اداره تبلیغات اسلامی بیجار از برگزاری گفتمان‌های دینی همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در سطح مساجد و دانشگاه‌های این شهرستان خبر داد و گفت: بیش از 50 گفتمان دینی ویژه دهه فجر در بیجار برگزار می‌شود.
ارسال توسط : نویسنده : سمیه رمضان نیا
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان،حجت الاسلام سعد الله جمادیان ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت:گفتمان‌های دینی یکی از موقعیت‌های مناسب برای پاسخگویی به سؤالات و شبهات افراد و بالاخص جوانان است و در همین راستا تعداد 50 گفتمان دینی ویژه دهه فجر در بیجار برگزار می شود.

وی به اهداف گفتمان‌های دینی ویژه دهه فجر اشاره کرد و افزود: آشنایی بیشتر دانش‌آموزان و دانشجویان با مبانی انقلاب اسلامی ایران، شناخت شخصیت امام خمینی(ره)رهبر انقلاب اسلامی ایران و آشنایی با پیامدها و آثار انقلاب اسلامی در بیداری جهان اسلام ا از جمله اهداف برگزاری این گفتمان های دینی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار عنوان کرد: ایام‌الله دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای آشنایی جوانان با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است در این راستا باید با اجرای برنامه‌های مناسب و جذاب بتوانیم زمینه بیشتر این آشنایی جوانان را فراهم کنیم.

حجت الاسلام جمادیان خاطر نشان کرد:علاوه بر برگزاری گفتمان دینی در مدارس شهرستان، ده ها گفتمان دینی نیز در مساجد و دانشگاه های شهر با موضوع انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال برگزار می شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.