کاروان قرآنی انقلاب در شهرستان سقز حضور یافت
15 بهمن 1402 - 12:33
شناسه : 15989
بازدید 56
4
رئیس تبلیغات اسلامی سقز گفت: محفل انس با قرآن کریم با حضور کاروان قرآنی انقلاب و قاریان برجسته بین المللی و استانی در حسینیه منازل سازمان تیپ۲۲۸ ارتش شهرستان سقز برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان ،حجت الاسلام ابراهیم رستمی ضمن تبریک به مناسبت ایام دهه مبارک فجر و خیرمقدم به حضور کاروان قرآنی انقلاب در شهرستان سقز اظهار داشت: این برنامه به همت کمیته فرهنگی و قرآنی ستاد گرامی داشت دهه مبارک فجر شهرستان سقز برگزار شده است.

وی با تأکید به اینکه پیوند انقلاب اسلامی با قرآن کریم ناگسستنی است ، بیان داشت:قرآن کریم متعلق به همه زمان ها و‌مکان هاست و چنان از ظرفیت کامل و جامعی برخوردار است که می تواند تأمین کننده نیازهای مادی و معنوی بشریت در زندگی سعادتمندانه باشد .

گفتنی است؛کاروان قرآنی انقلاب با استقبال پر شور مردم و مسئولین وارد شهرستان سقز شدند و این کاروان قرآنی با حضور در حسینیه ارتش که بیش از ۵۰۰ نفر از قرآن دوستان در آن حضور داشتند با تلاوت زیبای خود حال و هوای خاصی به وجود آوردند.

لازم به ذکر است اجرای تواشیح و برگزاری مسابقه فرهنگی و قرآنی از دیگر برنامه های کاروان قرآنی انقلاب در شهرستان سقز بود و در ادامه این مراسم گروه دف نوازی و مولودی خوانی ارشاد, در مدح حضرت رسول اکرم مدیحه سرایی کردند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.