بیش از هزار نفر از محافل انس با قرآن در بيجار بهره مند شدند
15 بهمن 1402 - 12:01
شناسه : 15995
بازدید 62
5
رئیس تبلیغات اسلامی بیجار خبر داد: رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان بيجار از بهره مندي بیش از هزار نفر از شرکت کنندگان در محافل انس با قرآن اين شهرستان خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : سمیه رمضان نیا
پ
پ

به گزارش روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي استان کردستان، حجت الاسلام سعد الله جمادیان ضمن بيان اين خبر اظهار داشت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی محافل متعدد انس با قرآن کریم در سطح شهر و روستا های بیجار در حال برگزاری است.

وی افزود: این برنامه در راستاي توسعه فعاليت هاي قرآني و ارتباط نسل جوان با مفاهيم آموزه هاي ديني و قرآني در مناطق مختلف شهري و روستايي برگزار شده است.

حجت الاسلام جمادیان ادامه داد: تعدادي از اين جلسات به صورت محافل انس با قرآن ويژه بانوان در منزل و تعداد ديگري نيز در سطح مساجد و موسسات قرآني برگزار شد.

رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان بيجار به استقبال پرشور مردم و بالاخص جوانان از اين محافل اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه جوانان از اين محفل استقبال بسيار خوبي داشته اند و ما نيز در صدد هستيم تا فعالييت هاي ديني و قرآني را بيش از پيش افزايش دهيم و بتوانيم تعداد بيشتري محافل انس با قرآن برگزار کنيم.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.