دهه فجر فرصتی برای ارائه پیشرفت های ایران اسلامی است
17 بهمن 1402 - 13:02
شناسه : 16021
بازدید 50
2
رئییس تبلیغات اسلامی بیجار: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجارگفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای بیان و ارائه پیشرفت های ایران اسلامی است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛حجت الاسلام سعد الله جمادیان در نشست جهاد تبیین که با محوریت حضور حداکثری مردم در انتخابات و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در نماز خانه جهاد کشاورزی برگزار شد اظهار داشت: ایام الله دهه مبارک فجر فرصتی مغتنم برای بیان دستاورد های بزرگ ایران اسلامی است و باید از این فرصت در راستای جهاد تبیین استفاده کرد.

وی افزود: در آستانه چهل و ششمین بهار انقلاب هستیم و لازم است تا مسئولان در حوزه های مختلف دستاوردها و ثمرات این انقلاب را به شکل شفاف و حقیقی بیان کرده تا نسل امروز و آینده بیشتر و بهتر در مسیر تعالی انقلاب اسلامی گام بردارند.

حجت الاسلام جمادیان به نقش مردم در پیشرفت ایران اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: دستاورد های بزرگ ایران اسلامی و پیشرفت هایی که حاصل شده جز در سایه حضور آگاهانه مردم در صحنه و تلاش خدمتگزاران صادق به سرانجام نرسیده و ما در این مسیر مرهون مجاهدت امام و شهدا هستیم.

رئیس تبلیغات اسلامی بیجار در ادامه به اهمیت برگزاری انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: انتخابات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری لازم است تا در این رویداد سیاسی مشارکت آگاهانه داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: حضور و مشارکت بالای مردم در انتخابات موجب یاس و نا امیدی دشمنان اسلام و انقلاب خواهد شد و زمینه پیشرفت روز افزون کشور را فراهم می کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.