جهاد تبیین زمینه ساز تعالی کشور است
17 بهمن 1402 - 13:18
شناسه : 16024
بازدید 116
10
به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران گفت: جهاد تبیین از اهمیت زیادی برخوردار است و بیان دستاورد های انقلاب اسلامی موجب تعالی کشور می شود.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان،در راستای برگزاری کارگاه‌های معرفتی هویتی، کارگاهی با عنوان کارگاه جهاد تبیین از منظر مقام معظم رهبری به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران و سخنرانی حجت الاسلام دهقانی در اداره کار ورفاه اجتماعی این شهرستان برگزار شد.

در این برنامه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران با بیان اینکه در سال‌های اخیر تکنولوژی‌های جدید اطلاعاتی و ارتباطی، تأثیرات شگرفی بر فرهنگ‌های اسلامی گذاشته‌اند، گفت: اندیشه‌پردازان غربی از این رسانه‌ها در سطح گسترده علیه مسلمانان و اعتقادات آنان استفاده می‌کنند.

وی افزود: برای مقابله با چنین شیوه‌ای، لازم است با جهاد تبیین به عنوان جهاد کبیر علمی-فرهنگی به تبیین و جداسازی حق و ناحق و سره از ناسره پرداخته و با بصیرت‌بخشی مردم را متذکر دشمن و شیوه‌هایش کرده و از دام آنان رهانید.

دهقانی ادامه داد: در حقیقت جهاد تبیین، ایجاد روشنگری میان دو امر آمیخته است تا امکان داوری و قضاوت صحیح فراهم آید و ذهن و دل مردم نسبت به حق و باطل معرفت یافته و گرایش‌های صحیح برایشان به وجود آید.

وی در ادامه به نمونه‌هایی از اهمیت جهاد تبیین در کلام مقام معظم رهبری پرداخت و اظهار داشت: تبیین مهمترین و اولین وظیفه پیامبران است. دشمنان پیامبران از جهل‌ها و پرده‌پوشی‌‎ها استفاده می‌کنند. بدون تبیین بلیغ، قطعاً هیچ فکری و هیچ اندیشه‌ای متقنی، توفیق رواج و اعتقاد عمومی را پیدا نخواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.