جهاد تبیین از ضرورت های مهم جامعه است
17 بهمن 1402 - 13:10
شناسه : 16115
بازدید 54
3
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان: رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان گفت: جهاد تبیین اهمیت زیادی دارد و از ضرورت های مهم جامعه می باشد و لازم است تا دستاوردهای انقلاب برای مردم بیان شود.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت الاسلام موسوی در مراسم جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در محل حسینیه رستگاران با حضور مسئولین شهرستانی و بانوان برگزار شد اظهار داشت : دهه فجر انقلاب اسلامی ایران برگرفته از آیات نورانی قرآن و آموزه های قرآنی بود .

حجت الاسلام موسوی افزود : انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با رهبری بنیان‌گذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)، با تکیه بر از خودگذشتگی و شهامت و خون جوانان وطن، اراده پولادین ملت و الهام گرفتن از نهضت عاشورا شکل گرفت.

وی ادامه داد: مردم دین مدار و انقلابی اسران اسلامی برای تحقق آرمان‌های خود با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» پا به میدان گذاشتند و لحظه‌ای از خواسته خود عقب‌نشینی نکردند و با وجود دشمنی های بسیار زیاد مستکبران جهان و تبلیغات سوء دشمن ملت ایران همیشه در صحنه بوده و وفاداری خویش به این نظام مقدس را اعلام کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان  به لزوم جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: جهاد تبیین اهمیت زیادی دارد و از ضرورت های مهم جامعه می باشد و لازم است تا دستاوردهای انقلاب برای مردم بیان شود.

حجت الاسلام موسوی خاطر نشان کرد: در راستای عمل به آموزه های اسلامی جهاد تبیین نیز از وظایف انقلابی تک تک مردم می باشد و همه باید از هر قشر و صنفی به این امر مهم همت گمارند .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.