روحانیون زبان گویای جامعه هستند
21 بهمن 1402 - 21:34
شناسه : 16221
بازدید 65
4
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج گفت:روحانیون زبان گویای انقلاب بوده و دین اسلام را به مردم و جهانیان از طریق تبلیغ می شناسند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام هادی محمدخواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج با توجه به فرا رسیدن 22 بهمن و حضور روحانیون در انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکی از عواملی که نقش ویژه‌ای در پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن 57 داشت حضور پرشور و گسترده جوانان و روحانیون این مرز و بوم از شرق تا غرب از شمال تا جنوب کشور بود.

وی به نقش جوانان در رشد و پیشرفت جوامع اشاره و افزود: جوانان و روحانیون با حضور در صحنه‌های انقلاب با تمام وجود به میدان آمدند تا امروز ما اندیشه آنها را در پیشرفت‌های علمی و پزشکی، نظامی و فضایی، سیاسی و ورزشی، اقتصادی و هنری به وضوح لمس کنیم.

حجت‌الاسلام محمد خواه عنوان کرد: حضور روحانیت در میدان مبارزه، یک پدیده‌ بسیار مهم تاریخی است و اگر روحانیت نبود جنبه‌ دینی این مبارزات انقلابی و مجاهدت‌های شهدا و فداکاری‌های آنان پنهان می‌ماند و مطرح نمی‌شد.

وی گفت: امروز كه هنوز مردم ما، حديث العهد به انقلاب هستند و قضاياي انقلاب در ذهن‌شان بوده و هست مي‌دانند كه علماي اعلام، تأثير درجه‌ي يك را در پيدايش و گسترش و عمق و بالاخره پيروزي اين انقلاب داشتند و اگر آنها نبودند اين انقلاب قطعاً به پيروزي نمي‌رسيد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.