برگزاری راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان سروآباد
23 بهمن 1402 - 10:35
شناسه : 16365
بازدید 71
7
همزمان با سراسر کشور ایران اسلامی ، مراسم باشکوه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با حضور اقشار مختلف مردم انقلابی  شهرستان سروآباد برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد منبع : اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان،همزمان با سراسر کشور مراسم باشکوه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با حضور اقشار مختلف مردم انقلابی شهرستان سروآباد برگزار شد.

در این مراسم زارعی فرماندار سروآباد با تبريك سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران گفت: امنيت و آرامش و آسايش امروز كشور مديون خون پاك شهدا و انقلاب اسلامي است.

وی افزود: امروز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن می‌گیریم و به کوری چشم دشمنان و یاوه‌گویان اعلام می‌کنیم انقلاب اسلامی ما برخاسته از خود این مردم است و تا ابد ماندگار و شکست‌ناپذیر است.

فرماندار سروآباد بیان کرد: امروز مردم شهیدپرور و انقلابی سروآباد نیز به راهپیمایی ۲۲ بهمن آمدند و حمایت و پشتیبانی خود را از نظام و انقلاب اسلامی نشان دادند و یکبار دیگر به بدخواهان و دشمنان ثابت شد که انقلاب اسلامی ایران در دل مردم است و نمی‌توان آن را از بین برد.

وی تصریح کرد: دستاوردهاي انقلاب اسلامي در تمامي زمينه ها بي شمار و بي نظير است و به هيچ عنوان قابل مقايسه با قبل از انقلاب نيست امروز به بركت انقلاب اسلامي ايران در جهان در تمامي زمينه ها حرفي براي گفتن دارد و نقش مهمي در سطح جهان دارد.

پایان بخش این راهپیمایی قرائت قطعنامه و به آتش کشیدن پرچم های آمریکای جهانخوار و اسرائیل غاصب بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.