مردم سروآباد حماسه آفرین شدند
23 بهمن 1402 - 10:40
شناسه : 16370
بازدید 80
2
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد گفت: مردم انقلابی سروآباد با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حمایت خود از انقلاب را نشان دادند. 
ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد منبع : اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان ،حجت الاسلام رستمی با اشاره مراسم راهپیمایی سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در شهرستان سروآباد بیان کرد: مردم انقلابی این شهرستان با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حمایت خود از انقلاب را نشان دادند.

وی افزود: مردم مؤمن و انقلابي شهرستان سروآباد امسال نيز همانند سال هاي گذشته در راهپيمايي باشكوه يوم الله 22 بهمن و چهل و پنجمين جشن انقلاب اسلامي شركت كرده و با حضور پرشور و با صلابت خود حماسه اي بزرگ و ماندگار را رقم زدند.

حجت الاسلام رستمی خاطرنشان كرد: انقلاب اسلامي ايران در سال 57 به رهبري معمار كبير انقلاب به پيروزي رسيد و ريشه ظلم و ستم 2500 ساله پهلوي را از بين برد و استقلال و آزادي را براي ما به ارمغان آورد و امروز وظيفه ما است كه قدردان آن باشيم.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد در پایان تصریح کرد : به كوري چشم بدخواهان و دشمنان انقلاب ايران امسال 45 ساله شد و ريشه هاي آن محكم تر و قوي تر از گذشته شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.