دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران با نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران این شهرستان
25 بهمن 1402 - 10:52
شناسه : 16408
بازدید 63
5
به مناسبت گرامیداشت روز پاسدار صورت گرفت؛؛ دهقانی گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک بازوی توانمند در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی به شمار می رود.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ به مناسبت لادت با سعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار،رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران با نماینده ولی فقیه سپاه پاسداران در این شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد با سعادت امام حسین(ع) و تبریک روز پاسدار گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک بازوی توانمند در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی به شمار می رود.

وی افزود: سپاه در عرصه های مختلف از جمله تامین امنیت، محرومیت زدایی، فرهنگی و …حضور پررنگی دارد و در تمام مقاطع حساس من جمله حوادث طبیعی همچون سیل اخیر به خوبی وارد شده است.

دهقانی حضور پررنگ و بی منت سپاه و بسیج در رفع دشواریهای ملت موجب آلام و آرامش مردم با بصیرت و قدردان ایران اسلامی برشمرد و ابراز داشت: همین مردمی بودن سپاه و حضور پررنگ و موثر، موجب آزار و عصبانیت دشمنان به ویژه آمریکا شده است، اقدام اخیر استکبار جهانی در تروریستی خواندن سپاه پاسداران اثبات همین مدعاست.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.