جهاد تبیین موجب افزایش مشارکت مردم در انتخابات می شود
30 بهمن 1402 - 10:52
شناسه : 16482
بازدید 54
6
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران: رییس تبلیغات اسلامی کامیاران گفت: جهاد تبیین و بیان دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف، حضور پرشور افراد جامعه در انتخابات را افزایش می‌دهد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان،حجت الاسلام دهقانی در جلسه جهاد تبیین که با حضور پرسنل کتاب خانه های کامیاران برگزار شد اظهار کرد: مردم محور اصلی مشارکت در انتخابات هستند و جهاد تبیین و امید آفرینی در میان مردم از الزامات برگزاری انتخابات پرشور است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین و بیان دستاوردها و خدمات مسئولان نظام برای ایجاد امید آفرینی در جامعه تصریح کرد: این مسئله در آستانه برگزاری انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است و باید دستگاههای اجرایی و فعالان فرهنگی و اجتماعی به این مسئله توجه خاصی داشته باشند.

وی به اهمیت جهاد تبیین اشاره و بیان کرد: در شرایط فعلی که دشمنان قسم خورده نظام اسلامی همه سعی و تلاش خود را برای به حاشیه کشاندن جامعه به کار برده اند،نیاز جهاد تبیین و روشنگری بیش از قبل احساس می شود.

حجت الاسلام دهقانی به بررسی پیشرفت های ایران اسلامی در چهار دهه انقلاب پرداخت و گفت: قبل از انقلاب ، ایران به کشورهای دیگر وابسته بود و از خود قدرتی نداشت،اما به برکت انقلاب در این سالها جمهوری اسلامی ایران در کنار خودکفایی به یکی از قدرت های منطقه و دنیا تبدیل شده است .

وی به دستاوردهای علمی و نظامی کشور نیز اشاره کرد و اظهار داشت : سرعت و رشد علمی ما از اول انقلاب تاکنون چندین برابر شده است . لذا دشمنان تمام تلاش خود را می کنند تا جلوی این رشد را بگیرند.

حجت الاسلام دهقانی خاطر نشان کرد:‌در کنار تبیین،اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات و اهمیت آن در ناامید کردن و خنثی سازی ترفندهای دشمنان، باید جهاد تبیین و بیان خدمات به مردم به عنوان ضرورت مهم در ایجاد امید و نشاط در جامعه مورد توجه قرار بگیرد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.