محفل انس با قرآن در خانه قرآن های شهرستان سقز برگزار می شود
30 بهمن 1402 - 10:38
شناسه : 16485
بازدید 66
8
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه محفل انس با قرآن کریم در خانه قرآن های شهرستان سقز برگزار می شود.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان،حجت الاسلام ابراهیم رستمی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه خصوصا میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان اظهار کرد:محافل قرآنی و برگزاری مسابقات فرهنگی، قرآنی در تمامی خانه قرآن ها برای جوانان برگزار می شود .

وی افزود:يازدهم شعبان، سالروز ولادت جوان رعناي دشت کربلا،حضرت علي اکبر(ع) مي باشد،ايشان الگويي شايسته براي جوانان ايران اسلامي به عنوان يک جوان آگاه،با بصيرت و ولايت مدار،است .

وی با اشاره به اینکه جوانان سرمایه‌های یک جامعه هستند و همواره دین اسلام تاکید و سفارش بر توجه به جوانان دارد گفت: جوانان فرصت جوانی را غنیمت بشمردند و در مسیر ائمه اطهار(ع) برای رسیدن به کمال و سعادتمندی گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه زندگی حضرت علی اکبر (ع) مدرسه آسمانی برای آموختن آموزه‌های الهی به ویژه برای جوانان است، افزود: جوانان حضرت علی اکبر(ع) را الگوی خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: ماه شعبان فضیلت‌های زیادی دارد و دعا،‌ استغفار، روزه ‌داری و خواندن مناجات شعبانیه برای بندگان مومن بسیار توصیه شده است.

حجت الاسلام رستمی خاطر نشان کرد: برگزاری محافل قرآنی ، آذین‌بندی،برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی،برگزاری جشن نیمه شعبان در هیئات مذهبی ،برگزاری همایش افق روشن با حضور دکتر انوشه،از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت روز جوان و نیمه شعبان است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.