اعیاد شعبانیه بهترین ظرفیت برای مقابله با آسیب های اجتماعی است
02 اسفند 1402 - 12:57
شناسه : 16494
بازدید 54
3
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان: رییس تبلیغات اسلامی دهگلان گفت:اعیاد شعبانیه بهترین ظرفیت برای مقابله با آسیب های اجتماعی است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان ،حجت الاسلام موسوی در مراسم ویژه جشن اعیاد شعبانیه که در محل حسینیه رستگاران شهرستان دهگلان برگزار شد اظهار کرد: اعیاد شعبانیه موجب نشاط اجتماعی می شود و بهترین ظرفیت برای مقابله با آسیب ها و معضلات فرهنگی و اجتماعی است.

وی افزود:شادی و نشاط از جمله نیازهای لازم و ضروی همه آحاد جامعه است و جامعه ای که بدون شادی و نشاط معنوی باشد یک جامعه خشک و بی روح است که افراد دچار ناراحتی و بیماریهای روحی و روانی مختلف نظیر افسردگی هستند.

حجت الاسلام موسوی خاطر نشان کرد: اعیاد و مناسبتهای دینی و مذهبی بهترین راه برون رفت از بسیاری از معضلات فرهنگی و اجتماعی هستند و البته باید به این نکته توجه داشته باشیم آسیب هایی نظیر فضای مجازی ، طلاق ، اعتیاد و بیکاری و … در نتیجه دوری از معنویات و پایبندی به مسائل دینی بوجود امده است

رییس تبلیغات اسلامی دهگلان یاد آور شد:بهترین راه مقابله با آین آسیبها بهره گیری درست از ظرفیت مناسبتهای دینی خصوصاً اعیاد است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.