مساجد نقش مهمی در رشد و تعالی جامعه دارد
01 اسفند 1402 - 11:44
شناسه : 16498
بازدید 93
7
فرماندار ویژه سقز گفت :مساجد از جایگاه بالایی برخوردار هستند و نقش مهمی در رشد و تعالی جامعه دارد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان،جعفر توان در نشست با روسای مرکز بزرگ اسلامی و اوقاف، جمعی از ماموستایان، هیات امنا و خادمان مساجد سقز اظهار کرد: نقش محوری مسجد در محلات برای ارتقای فعالیت های دینی، فرهنگی و اجتماعی بسیار مهم و نبایستی از این ظرفیت غفلت کرد.

وی افزود:هدف از برگزاری نشست با قشرهای مختلف هم افزایی برای خدمت به مردم و توان افزایی اداری جهت ارتقای شاخص های توسعه ای است.

وی عنوان کرد: در گفتگو و نشست با قشرهای مختلف، مشکلات احصا، رصد و بررسی و با همفکری آنان و یا به فراخور موضوع، در نشست های تخصصی و نشست با مدیران، راهکار لازم تدوین و یا در آینده، ارائه خواهد شد.

فرماندار سقز همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات، بر اهمیت مشارکت در انتخابات و تبیین این مهم در صحن مساجد تاکید کرد و گفتک مشارکت مردم در انتخابات اهمیت زیادی دارد و باید در راستای افزایش میزان مشارکت تلاش کرد.

گفتنی است؛شرکت کنندگان هم خواستار رفع مشکل سند دار کردن اراضی ملی در محله بهارستان و صالح آباد، تکمیل پارک تپه مالان و پارک امر به معروف و نهی از منکر، حمایت بیشتر از فعالیت های فرهنگی در مساجد، حمایت از طلبه های دینی، رفع مشکلات تلفن ثابت و زمینهای موقوفه قوخ و آسفالت کوچه های صالح آباد شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.