دست اندرکاران اربعین حسینی در کردستان تجلیل شدند
09 آذر 1401 - 13:23
شناسه : 1650
بازدید 57
4
به همت استانداری استان کردستان، دست‌اندرکاران اربعین حسینی در استان تجلیل شدند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان، در همایشی که به منظور تجلیل از دست اندرکاران ستاد اربعین حسینی در استانداری کردستان برگزار شد، استاندار کردستان از مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان به دلیل شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی با اهدای لوحی، تقدیر کرد.

متن لوح تقدیر اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان بدین شرح است: در فریاد هل من ناصر ینصرنی سلاله آل طاها غربت و مظلومیتی به بلندای تاریخ خفته است چنانکه پس از آن غروب خونین مسلمانان و آزادمردان جهان از ژرفای وجود لبیک گویان زائرگوی او هستند. خدای متعال را شاکریم که برای اولین بار استان کردستان و مرز باشماق مفتخر به میزبانی زائران ابا عبدالله الحسین(ع) جهت تشریف به عتبات عالیات و شرکت در راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی شد.

با عنایات ائمه اطهار(ع) و برنامه ریزی های مستمر، همکاری و تعامل دستگاههای استانی و شهرستانی و کمیته های مربوط در کمال نظم، امنیت و آرامش برگزار شد.

لذا از تلاش های صادقانه جنابعالی و همراهان نیکومنش شما در راستای خدمت رسانی مادی و معنوی به زائران اربعین حسینی در مرز باشماق و سطح استان، تقدیر و تشکر می کنم و از خداوند منان استمرار توفیقات را مسالت می نمایم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.