همایش رأی اولی ها در سروآباد برگزار شد
01 اسفند 1402 - 11:47
شناسه : 16502
بازدید 66
6
همایش رای اولی های شهرستان سروآباد با حضور جمع کثیری از دانش آموزان رأی اولی در محل سالن همایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد منبع : اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان ،همایش رای اولی های سروآباد با حضور حجت الاسلام رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد ، مدیران ادارت و جمع کثیری از دانش آموزان رأی اولی در محل سالن همایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان  برگزاری شد.

در این همایش زارعی فرماندار شهرستان سروآباد انتخابات را مظهر اقتدار، تأمین امنیت ملی و پیشرفت کشور دانست و عنوان کرد: دانش آموزان امروز در این ویژگی های مهم کشور سهیم هستند و روز آن است که دین خود را ادا کنید.

وی انتخابات را بزرگترین و مهمترین رویداد اجتماعی عنوان کرد و گفت: انتخابات یعنی تغییر در رویکردها و ظرفیت های کشور است و فرصت مناسبی برای توسعه و پیشرفت کشور و به تبع آن استان و شهرستان است.

زارعی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران افتخار می کند که در طول عمر با برکتش چهل و یک انتخابات برگزار کرده است و این یعنی نظام در دست مردم و دانش آموزان است.

وی به نقش مهم و کلیدی مجلس شورای اسلامی در اداره کشور پرداخت و گفت: مجلس شورای اسلامی مسیر حرکت جامعه را ریل گذاری می کند و مسیر پیشرفت من و شماها را رقم می زند و ما امروز نماینده ای را انتخاب می کنیم که در عزت و پیشرفت و آینده ما تصمیم می گیرد، پس باید بدانیم که این مسئولیت سنگین و گرانبها را به دست چه کسی می سپاریم.

فرماندار شهرستان سروآباد خطاب به دانش آموزان بیان کرد:  شما امروز موتور متحرکه نشاط و شادابی در انتخابات هستید و علاوه بر این شما باید با علم و دانش خود به خانواده هاتون روشنگری بدهید و شماها در یازدهم اسفند ماه پیش قدم ۳۵ هزار رأی شهرستان سروآباد باشید.

وی در پایان سخنان خود به خدمات ارزنده دولت سیزدهم اشاره کرد و خاطرنشان کرد: افتتاح چهل پروژه در دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر ۱۷۵ میلیارد تومان بخشی از این خدمات است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.