آشنایی نسل جوان با سیره اهل بیت مهمترین هدف برنامه های مذهبی است
01 اسفند 1402 - 13:30
شناسه : 16515
بازدید 62
7
رییس تبلیغات اسلامی بیجار: رییس اداره تبلیغات اسلامی بیجار گفت: آشنا کردن نسل جوان با سیره ائمه(ع) برای رسیدن به کمال انسانی یکی از اهداف مهم برگزاری مراسمات مذهبی و معنوی است.
ارسال توسط : نویسنده : سمیه رمضان نیا
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان حجت‌الاسلام سعد الله جمادیان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: اعیاد و مناسبت‌های مذهبی فرصت مناسبی برای تغذیه فکری جوانان است.

وی افزود: در مناسبت‌های معنوی باید برنامه‌های مطلوب و مؤثری برای انتقال آموزه‌های دینی برای جوانان ارائه داد.

حجت‌الاسلام جمادیان در ادامه با تشریح برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ایام و اعیاد شعبان بیان داشت: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت مهدی موعود(ع) مراسمات جشن و سرور در سطح شهرستان برگزار می شود.

وی یادآور شد:این جشن با محوریت اداره تبلیغات اسلامی و همکاری همه دستگاههای فرهنگی سطح شهرستان برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد:آذین بندی ،چراغانی ، فضاسازی مناسب معابر و میادین سطح شهر و نظافت و ساماندهی از جمله اقدامات مهم قبل از برگزاری این جشن ها است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بیجار در ادامه با اشاره به برگزاری جشن های نیمه شعبان تصریح کرد:جشن نیمه شعبان باید به صورت خودجوش و با حضور مردم به ویژه جوانان و نوجوانان برگزار شود.

وی حضور جوانان و نوجوانان در مراسم جشن نیمه شعبان را مورد تاکید قرار داد و گفت: در جشن‌های نیمه شعبان جوانان و نوجوانان باید نسبت به وجود مقدس امام زمان (عج) شناخت بیشتری پیدا کنند و جشن‌هایی که برگزار می‌شود باید همراه با امام‌شناسی و توجه به ساحت مقدس امام زمان (عج) باشد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.