کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی در دهگلان برگزار شد
02 اسفند 1402 - 12:43
شناسه : 16536
بازدید 81
6
رییس تبلیغات اسلامی دهگلان از برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی در این شهرستان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان ،حجت الاسلام موسوی از برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی با حضور مربیان و معاونین پرورشی و معلمان در سالن شهید مطهری شهرستان دهگلان خبر داد .

وی افزود: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت و خصوصاً سبک زندگی قرآنی و اسلامی در بین دانش آموزان و در راستای آشنایی هرچه بیشتر این قشر اثر گذار برگزاری چنین کار گاه هایی اهمیت زیادی دارد.

وی ادامه داد:ممکن است برخی معلمان و مربیان به دلیل عدم شناخت نقش و رسالت خویش وظیفه ی خود را آن چنان که باید انجام ندهند پس جهت بازخورد هر چه بهتر تعلیم و تربیت صحیح در جامعه ی اسلامی آگاه سازی معلمان و مربیان از وظایف الهی شان ضرورت دارد.

حجت الاسلام موسوی خاطر نشان کرد: در مکتب تعلیم و تربیت معلمان و مربیان پرورشی از جایگاه بسیار ارزشمند و رفیعی برخوردار هستند چرا که نسلی را تربیت می کنند که آینده سازان این کشور و از فرهنگ سازان جامعه هستند.

رییس تبلیغات اسلامی دهگلان یاد آور شد: با رجوع به قرآن کریم و آموزه های قرآنی می توانیم بگوییم که بزرگترین نقش و رسالت معلمان تعلیم و نهادینه سازی سبک زندگی قرانی در تمام شئونات فرهنگی و اجتماعی جامعه می باشد .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.