مراسم جشن و سرور در 85 هیئت مذهبی قروه برگزار می شود
02 اسفند 1402 - 12:16
شناسه : 16541
بازدید 57
3
همزمان با نیمه شعبان: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه گفت: همزمان با نیمه شعبان مراسم جشن و سرور در 85 هیئت مذهبی این شهرستان برگزار می شود.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت‌الاسلام سیف الله سبزی،ضمن تشریح برنامه های تبلیغات اسلامی قروه در نیمه شعبان، اظهار کرد: به منظور ترویج فرهنگ مهدویت به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت مهدی(عج) با هماهنگی های بعمل آمده ویژه برنامه‌هایی به همین مناسبت در سطح شهر و روستاهای این شهرستان انجام خواهد شد.

وی افزود: برگزاری مراسم جشن در 85 هیئت مذهبی، 8 خانه قرآن، ۲ موسئسه قرآنی، برپایی 15 مورد ایستگاه صلواتی، اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، برگزاری مراسم ویژه و متمرکز در شب ولادت آن حضرت، نصب پلاکارد و بنر و آذین بندی معابر و مساجد، برگزاری مراسمات سخنرانی و مداحی از مهمترین برنامه‌ها و فعالیت‌های است که در این ایام مبارک با همکاری اداره تبلیغات اسلامی قروه در سطح این شهرستان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سبزی با اشاره به برگزاری ويژه برنامه شهرستانی عنوان کرد: هر سال به مناسبت جشن‌های نیمه شعبان توسط مسجد مهديه، برنامه‌های متنوع و شادی برگزار و جشن نيمه شعبان نيز با مشاركت و همراهی نهادها و دستگاه‌های فرهنگی وهنری و محبان اهل بيت در سالن ورزشی 9 دی با حضور اقشار مختلف اين شهر و مسئولين استانی و شهرستانی در قروه برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه به علائم ظهور امام زمان(عج) اشاره و خاطر نشان کرد:اعتقاد به مهدویت مختص به شیعیان نیست بلکه همه ادیان و حتی غیرمذهبی‌ها هم به مصلح موعود معتقدند.

وی افزود: همه ادیان به این نتیجه رسیده‌اند که تنها راه نجات بشریت، همان راهی است که پیامبر خاتم وعده داده است، منتهی تشییع کامل‌ترین و درست‌ترین نظر را در رابطه با منجی دارد.

حجت‌الاسلام سبزی به علائم ظهور امام زمان(عج) اشاره و خاطر نشان کرد: زمانی که علائم قطعی ظهور تحقق یابد امام زمان(عج) ظهور می‌کند و حکومت عادلانه را تشکیل می‌دهد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.