دعوت مردم به مشارکت در انتخابات یک وظیفه همگانی است
02 اسفند 1402 - 13:30
شناسه : 16559
بازدید 63
5
رئیس تبلیغات اسلامی بیجار: رییس تبلیغات اسلامی بیجار گفت: مشارکت در انتخابات اهمیت زیادی دارد و دعوت مردم در این رویداد بزرگ سیاسی یک وظیفه همگانی است.
ارسال توسط : نویسنده : سمیه رمضان نیا
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت الاسلام سعد الله جمادیان در جلسه توجیهی حضور حداکثری در انتخابات که با حضور اعضای هیئات مذهبی و موسسات و خانه های قرآن در بیجار برگزار شد اظهار کرد: هیئات مذهبی نقش مهمی در جامعه دارند و طبق منویات رهبری هیات مذهبی کانون جهاد تبیین هستند.

وی افزود:مشارکت مردم در انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است و زمینه ساز پیشرفت کشور است.

حجت الاسلام جمادیان تاکید کرد: هیئات مذهبی،موسسات و خانه های قران با توجه به ظرفیت و پتانسیلی که دارند می توانند زمینه ساز افزایش مشارکت در انتخابات شوند.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در ابتدای امسال به انتخابات ۱۱ اسفندماه اشاره و چهار مؤلفه مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت را مورد تأکید قرار دادند که نشانگر اهمیت انتخابات امسال است.

رییس تبلیغات اسلامی بیجار به ضرورت جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: دشمن از طریق روش های مختلف از جمله فضای مجازی، رسانه‌های تصویری، ماهواره‌ای، اینترنت و سایر تلاش دارد توفیقات نظام را وارونه و مشکلات موجود را چندین برابر نشان دهد تا ناامیدی را بین مردم القا کند.

حجت الاسلام جمادیان خاطر نشان کرد: ما وظیفه داریم تا با جهاد تبیین در راستای افزایش مشارکت مردم در انتخابات تلاش کینم و زمینه پیشرفت کشور را فراهم کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.