برگزاری جشن نیمه شعبان از سوی هیئت آل یاسین در دانشگاه بین‌المللی مذاهب اسلامی سنندج
08 اسفند 1402 - 11:10
شناسه : 16648
بازدید 62
3
جشن نیمه شعبان از سوی هیئت مذهبی آل یاسین در دانشگاه بین‌المللی مذاهب اسلامی سنندج با حضور دانشجویان خواهران استان کردستان و فرمانده بسیج دانشگاه بین‌المللی مذاهب اسلامی واحد سنندج برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ فاطمه کریمی، استاد حوزه علمیه استان در این مراسم ضمن تبریک نیمه شعبان به دانشجویان به موضوع اعتقاد به ظهور منجی آخرالزمان در میان شیعه و سنی اشاره کرد و دانشجویان را به پیروی از فرهنگ انتظار تشویق کرده و دوری از فرهنگ ابتزال را به نفع جامعه دانستند.

وی با اشاره به ظهور منجی عالم بشریت یادآورد شد: آنچه مهم است این است که ببینیم آثار انتظار چه چیزی است و اعتقاد به مصلح آخرالزمان چه اثری بر ما خواهد داشت و دوم اینکه اگر ما اعتقاد داشته باشیم‌ چه وظیفه و انتظاری از ما وجود دارد که این نکات مهم و جای تحقیق و بررسی دارد.

کریمی با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: بر دانشجویان و فراگیران علم لازم است که در پای صندوق های رای حاضر شوند و برای آینده ایران اسلامی تصمیم بگیرند.

وی افزود: مشارکت حداکثری و در عین حال مومنانه و آگاهانه پای صندوق‌های رای، یکی از عناصر و اولویت‌های اساسی برگزاری انتخابات در نظام مردم‌سالاری دینی ایران اسلامی بوده که همواره تولید قدرت، اقتدار و اعتبار برای کشور بویژه در برهه‌های حساس را در پی داشته است.

استاد حوزه علمیه کردستان عنوان کرد: حضور پرشور مردم به‌عنوان یکی از ارکان مهم نظام‌اسلامی، ناامیدسازی‌دشمن و شکست پروژه‌های آن را رقم زده است.

در ادامه کبری خزایی به ارجای مدح و مولودی خوانی برای حاضرین در مراسم پرداخت .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.