فعالییت230هیئت مذهبی در بیجار
08 اسفند 1402 - 13:18
شناسه : 16652
بازدید 98
4
رییس اداره تبلیغات اسلامی بیجار خبر داد: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار گفت: بیش از 230هیئت مذهبی در بیجار فعالیت دارد و این هیئات زمینه ساز اشاعه ارزش های دینی در جامعه هستند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان،حجت الاسلام سعد الله جمادیان ضمن اشاره به فعالییت هیئات مذهبی در بیجار اظهار داشت: شهرستان بیجار با  داشتن  234هیئت مذهبی سطح شهرستان بیجار پیشتار در عرصه فرهنگی و دینی است و جوانان بسیاری مشغول ارائه خدمات دین و مذهبی در این هیئت ها هستند.

وی افزود: فعالیت هیئت های مذهبی شهرستان بیجاردر برپایی با شکوه عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) کم نظیر است و بیش از 50 هیئت مذهبی خانگی و بیش از 30 هیئت مذهبی مخصوص خواهران هم در سطح شهر بیجاردر حال فعالیت هستند.

وی به نقش کلیدی هیئت‌های مذهبی در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: هیئت‌های مذهبی نقش مؤثری در پیشبرد اهداف داشته که با نظارت اداره تبلیغات اسلامی برنامه‌های مناسبتی را به بهترین نحو ممکن انجام خواهند داد.

حجت‌الاسلام  جمادیان تاکید کرد: ترویج باورهای دینی و ارزش‌های اسلامی، تقویت فعالیت‌های قرآنی برای تقویت بعد معنوی جامعه، تلاش برای ایجاد محیط فرهنگی در بیجار و کمک به رشد و شکوفایی جوانان و نوجوانان در سطح شهرستان  از جمله اهداف مهم این اداره است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.