نشست بصیرتی انتخابات برای دانشجویان  دانشگاه آزاد اسلامی  شهرستان مریوان
09 اسفند 1402 - 11:10
شناسه : 16658
بازدید 50
2
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان گفت: حضور در انتخابات  نشان دهنده انگیزه‌ی ملّت ایران ،وحدت ملّی و قدرت ملّی است و با انتخابات میشود در کشور تحوّل ایجاد کرد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ در این  نشست حجت الاسلام ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان  ضمن تبریک و آرزوی قبولی طاعات و عبادات ایام شعبانیه  به دانشجویان، موضوع این جلسه را حضور مهم دانشجویان در انتخابات دانست.

در ادامه حجت الاسلام ورهرام با بیان این مطلب که یکی از زبان‌های مشترک کشورها، دموکراسی بودن دولت‌ها و حاکمیت هاست و یکی از شاخصهای اصلی دموکراسی بودن مبحث انتخابات است .

وی افزود:  موضوع انتخابات آنچنان مهم است که می تواند پشتوانه مردمی یک حاکمیت را نشان دهد و از دانشجویان خواست که در روزهای پایانی سال یک بار دیگر در پای صندوقهای رأی رفته و به دشمنان نشان دهند که ایران یک کشور مقتدر جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام ورهرام در پایان  با تاکید بر حضور پُرشور مردم در انتخابات گفت: این وحدت ملّی را نشان می دهد، این انگیزه‌ی ملّت ایران را برای حضور در صحنه نشان می دهد؛ انگیزه‌ی ملّت ایران و وحدت ملّی، قدرت ملّی به وجود می‌آورد؛ قدرت ملّی موجب امنیّت کشور می شود؛ وقتی کشور امنیّت پیدا کرد، آن‌ وقت علم در آن کشور پیشرفت می کند، اقتصاد در آن کشور به شکوفایی می رسد، مشکلات گوناگون فرهنگی و اقتصادی و سیاسی در کشور قابل حل می شود؛ مشارکت یک چنین معجزه‌ای می کند؛ انتخابات در کشور تحوّل ایجاد می کند. بعضی‌ها اسم تحوّل را می‌آورند، اظهار طرف‌داری از تحوّل می کنند، امّا عملاً آن چیزی که مقدّمه‌ی حتمی تحوّل است، مورد بی‌اعتنائی‌شان قرار می گیرد؛ یعنی انتخابات. با انتخابات می شود در کشور تحوّل ایجاد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.