اهمیت انتخابات با جهاد تبیین برای همگان روشن می شود
09 اسفند 1402 - 11:14
شناسه : 16692
بازدید 43
2
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران: حجت الاسلام دهقانی گفت: با جهاد تبیین باید اهمیت انتخابات، مشارکت و حضور مردم را تبیین کنیم تا شاهد برگزاری یک انتخابات با شکوه باشیم.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران در جمع کارکنان شبکه بهداشت این شهرستان با اشاره به اهمت حضور پرشور مردم در انتخابات باظهار داشت: شبکه بهداشت همیشه در تمامی عرصه های مربوط به حفظ آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی پیشقدم بوده اند.

وی افزود : در این برهه نیز با جهاد تبیین باید اهمیت انتخابات، مشارکت و حضور مردم را تبیین کنیم تا شاهد برگزاری یک انتخابات با شکوه و شکل گیری مجلس انقلابی و پرتوان برای رفع مسائل و مشکلات کشور مان باشیم، چرا که تلاش در برگزاری انتخاباتی پر شور در اصل در برابر دشمن ایستادن است، دشمنی که سعی در القای ناامیدی به مردم و جوانان دارد با امید آفرینی و دوست داشتن منافع ملی باید برای ترویج ایمان و امید در جامعه بخصوص نسل جوان تلاش کرد.

دهقانی جهاد تبیین را برای همه یک تکلیف و به‌ عنوان یک فریضه قطعی، مهمترین عرصه جهاد برشمرد و بیان کرد : جهاد تبیین، از مهم‌ترین کلید واژگانی است که در رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به کار برده شده و همه دستگاه‌ها در تبیین کردن مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی مسئول هستند و باید مسئولان تمام تلاش خود را بکار گیرند تا زمینه را برای مشارکت حداکثری آحاد جامعه فراهم نمایند.

وی حضور پرشور پرسنل تلاشگر و بسیجیان شبکه بهداشت در همراهی با نظام مقدس جمهوری اسلامی و مشارکت در انتخابات را در همه زمانها چشمگیر توصیف کرد.

دهقانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای تمام نقشه‌های دشمنان این مرز و بوم را خنثی می‌کنند، گفت : انتخابات عرصه‌ای برای نمایش قدرت نظام در برابر استکبار جهانی است و همه ما باید با اعتقاد کامل در این زمینه حاضر شویم و برای برگزاری انتخاباتی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم.

وی ادامه داد : امروز با جهاد تبیین وظیفه سنگینی بر عهده همه ماست تا بتوانیم در برابر دشمنان نظام و کشورمان و جریان حق و باطل درست تصمیم بگیریم و بی تفاوت نباشیم چرا که بی تفاوتی به مسیر باطل دشمن کمک کردن است و مشخص کردن مسیرمان در این برهه یک امر محتوم است .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.