خانه های  قرآنی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند
09 اسفند 1402 - 11:18
شناسه : 16695
بازدید 59
4
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز گفت: مربیان قرآنی و خانه های قرآن برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت الاسلام ابراهیم رستمی در نشست هم اندیشی و هم افزایی مربیان و مسئول خانه های قرآنی که در اداره تبلیغات اسلامی سقز برگزار شد، اظهار داشت: مؤسسات قرآنی نقش بسزایی در جامعه دارند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با حضور پرشور مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری نسبت به اهمیت انتخابات تأکیدات ارزشمند فراوانی دارند و شرکت گسترده و حداکثری مردم در انتخابات بستر را برای بهتر شدن سرنوشت جمعی فراهم می‌کند که باید عوامل مشارکت در انتخابات تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه این انتخابات تقویتی، راهبردی و تحرک بخش است، افزود: هر دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بسیار مهم است و می‌طلبد همه مردم در انجام وظیفه‌ای که برعهده دارند، شرکت کنند .

وی در پایان ضمن تقدیر از مجاهدت‌های همیشگی مربیان و مسئول خانه قرآنی در ظرفیت‌های و ترویج فرهنگ قرآنی در سقز خاطر نشان کرد: وظیفه جامعه‌ی قرآنی تا پایان سال سنگین‌تر از دیگر اقشار جامعه است چراکه بلافاصله پس از برگزاری انتخابات در اسفند، ماه مبارک رمضان را در پیش داریم که ماه بهار قرآن است و وظیفه دست اندر کاران برنامه‌های قرآنی نیز در این ماه بیش از پیش خواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.