بانوان می توانند در انتخابات نقش آفرین باشند
10 اسفند 1402 - 11:20
شناسه : 16701
بازدید 75
2
مسئول هیئات مذهبی امام حسن عسکری(ع)گفت: بانوان می‌توانند در انتخابات نقش آفرین باشند ونقش موثری را نسبت به سایر قشرها در برگزاری انتخابات ایفا کنند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ سیده روشنگ جعفری، مسئول هیئات مذهبی امام حسن عسکری(ع) و از طلاب اهل سنت سنندج اظهار داشت: این روزها شروع انتخابات وتبلیغات نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در پیش رو داریم و باید تمام اقشار جامعه اعم از زن ومرد پیروجوان به میدان آمده ومشارکت حداکثری خود را در انتخابات داشته باشیم.

وی افزود:حضور درپای صندوق‌های رای وبا القای افکار واندیشه های مثبت خود می‌توانند عزم خود را جذم کنند و با حضور پر رنگ تر در روز انتخابات ایفای نقش کنند.

جعفری عنوان کرد: این بانوان ما هستند که هدایتگر خانواده به سمت انتخابات وحضور فعال در پای صندوق های رای می باشند.

وی با اشاره به به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد نقش آفرینی زنان اظهار کرد: زنان الگوی سوم ونقش اجتماعی خود را در جامعه ایفا می‌کنند که یکی از مصداق آن حضور در انتخابات می باشد و زنان همچون مردان دارای مسئولیت های اجتماعی هستند و زنان باید در میدان سیاست در صحنه انقلاب مخصوصا انتخابات در میدان باشند.

مسئول هیئات مذهبی امام حسین عسکری(ع)گفت:  ان شاالله ما بانوان استان کردستان در انتخابات پیش رو ایفای نقش کنیم وهمچون گذشته با یک بلوغ خاص سیاسی به صحنه بیایم ودر این شرایط کنونی که این انتخابات میتواند باعث تقویت وحدت ملی شود وهرچه وحدت ملی قوی تر باشد به همان اندازه هم امنیت ملی بالاتر میرود وما آرامش بیشتری بدست می آوریم.

وی با تاکید به حضور بانوان در انتخابات افزود: بانوان با مشارکت حداکثری برای تعیین سرنوشت خود با شکوه تر از هر دوره پای صندوق های رای حضور پیدا خواهیم کرد وبا حضور در انتخابات زمینه وبستر حضور پرشور خانواده ها را فراهم میکنیم واین بانوان هستند که محور هدایت خانواده هستند بسوی انتخابی اصلح وتوانمند در پای صندوق های رای خواهند داشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.