نهضت اجتماعی و تبلیغات اسلامی در راستای خدمت به جامعه فعالیت می کنند
16 اسفند 1402 - 22:52
شناسه : 16739
بازدید 62
4
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران: حجت الاسلام و المسلمین دهقانی عنوان کرد: نهضت اجتماعی و تبلیغات اسلامی هر دو در یک راستا در جهت خدمت جهادی به خلق و جامعه فعالیت می کنند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان:مسئول نهضت جوانان استان با حضور در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران با حجت‌الاسلام دهقانی دیدار و گفتگو کرد.

مسئول نهضت جوانان تعامل و تبادل میان نهضت اجتماعی جوانان و اداره تبلیغات اسلامی را امری ارزشمند عنوان کرد و افزود: معرفی افراد توانمند از طرف تبلیغات اسلامی به اعضای نهضت در جهت ایجاد مقوله مهم اشتغالزایی ومحرومیت زدایی باعث ایجاد انگیزه، اعتماد بنفس وخودباوری افردی میشود که سالهاست در سایه بی توجهی برخی از مسئولین در حاشیه مانده اند و تمام هنر، تجربیات و تخصص آنها به دست فراموشی سپرده شده است.

حجت الاسلام مهدی دهقانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران نیز در ادامه این دیدار اظهار کرد: نهضت اجتماعی و تبلیغات اسلامی هر دو در یک راستا در جهت خدمت جهادی به خلق و جامعه فعالیت می کنند.

حجت الاسلام دهقانی تصریح کرد: شهرستان کامیاران ظرفیتهای انسانی، هنری واشتغالزایی زیادی دارد که ما از طریق نهضت اجتماعی جوانان طبق تاکیدات مقام معظم رهبری می توانیم تا این ظرفیتها را هر چه زودتر شناسایی کنیم و در حد توان هر کدام از این افراد، زمینه اشتغالزایی خرد وبزرگ را فراهم کنیم تا انشالله در کمترین زمان ممکن به خروجی مثبت کلمه ارزشمند مقام معظم رهبری( باعنوان برون رفت مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور و همچنین استان کردستان و شهرستان کامیاران برسیم

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.