100کلاس روخوانی و روانخوانی در بیجار برگزار می شود
17 اسفند 1402 - 23:03
شناسه : 16802
بازدید 98
4
رییس تبلیغات اسلامی بیجار: ریيس اداره تبليغات اسلامي بیجار گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان بیش از 100 کلاس روخوانی و روانخوانی در سطح این شهرستان برگزار می شود.
ارسال توسط : نویسنده : تبلیغات اسلامی سنندج
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان حجت الاسلام سعد الله جمادیان ضمن اعلام این خبر اظهارکرد :گسترش فرهنگ قرآنی و اشاعه ارزش های دینی در جامعه از برنامه های مهم و تاثیر گذاری است که در دستور کار این سازمان قرار دارد.

وی افزود: با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه و همزمان با ماه پر برکت رمضان بیش از 100 کلاس روخوانی و روانخوانی در سطح شهرستان برگزار می شود.

وی ادامه داد: همچنین هم‌زمان با ماه مبارک رمضان در بیش از ۱۰۰ هیئت مذهبی، مسجد، بقاع متبرکه و محفل مذهبی روزانه طرح جزء خوانی قرآن کریم به شکل گروهی و جمعی برگزار می‌شو..

حجت الاسلام جمادیان تاکید کرد: اين محفل با هدف آشنا كردن نسل جوان با آرمان‌ها و ارزش‌هاي اسلامي، قرآني و پيروي از آموزه‌هاي قرآني در بيجار برگزار مي‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین با همکاری روحانیون اعزامی، بومی، مستقر و هجرت این شهرستان، روزانه بیش از ۱۰۰ مجلس جزء خوانی قرآن در مساجد، بقاع متبرکه، حسینیه‌ها، مؤسسات قرآنی و مراکز فرهنگی شهرستان و توابع برگزار می‌شود.

رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان بيجار در پايان تاکيد کرد: اميدوارم مردم مومن و خداجوي شهرستان بيجار بويژه قشر جوان مثل هميشه با حضور گرم و صميمي خود زينت بخش اين محافل الهي و نوراني باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.