مساجد بیجار غبار روبی شد
19 اسفند 1402 - 18:19
شناسه : 16822
بازدید 100
4
در آستانه ماه مبارک رمضان؛ رییس تبلیغات اسلامی بیجاراز غبار روبی مساجد شهر بیجار در آستانه ماه مبارك رمضان خبر داد و گفت: این مساجد برای استقبال از روزه داران غبار روبی شدند.
ارسال توسط : نویسنده : سمیه رمضان نیا
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان،حجت الاسلام سعد الله جمادیان با اینكه دهه آخر ماه شعبان دهه نكوداشت مساجد نامگذاری شده است اظهار کرد: در آستانه ماه پر فضلت رمضان آیین غبار روبی مساجد در تمامی مساجد بیجار برگزار می شود و این آیین معنوی به صورت نمادین و با حضور مسئولان شهرستانی در مسجد حضرت قائم(عج) برگزار شد.

وی افزود: ماه رمضان بهترین ماه برای کوشش در نظافت مساجد است که ماه میهمانی خداوند بوده و ما همه در مساجد میهمان خداوند متعال هستیم.

حجت الاسلام جمادیان با اشاره به اینکه آیین غبارروبی و عطرافشانی مساجد بیجار هر‌ ساله در دهه سوم ماه پر فضیلت شعبان انجام می‌شود، بیان کرد: با انجام دادن این عمل فضای مساجد برای انجام اعمال عبادی در ماه پربرکت رمضان برای نمازگزاران آماده می‌شود.

رییس تبلیغات اسلامی بیجار ادامه داد:با غبارروبی و عطرافشانی مساجد نمازگزاران در ماه پربرکت رمضان اعمال عبادی و فریضه دینی خود را با آرامش روحی بیشتری انجام می‌دهند و این فرصت بسیار خوبی است تا مسلمانان ارتباط خود را با خداوند متعال محکم‌تر کنند.

وی در پایان از مساجد به عنوان پایگاه های دین و علم نام برد و خاطر نشان کررد: مساجد به عنوان پایگاه مستحكم برای هدایت جوانان به دین مبین اسلام ، نقش بسزایی در نهادینه كردن این امر دارد و لذا باید فضای این اماكن الهی به گونه ای آراسته باشد تا جوانان را به حضور ترغیب كند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.