آیین تجلیل از هیئت‌های مذهبی در شهرستان قروه برگزار شد
12 آذر 1401 - 8:55
شناسه : 1685
بازدید 197
13
به همت اداره تبلیغات اسلامی قروه؛ آیین تجلیل از هیئت‌های مذهبی شهرستان قروه با حضور امام جمعه ، فرماندار ، اعضای شورای تأمین و جمعی از مسئولین هیئت های مذهبی این شهرستان در امامزادگان هاجر و سارا به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : جواد قره خانی
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان؛ حجت الاسلام عابدین رستمی امام جمعه شهرستان قروه نیز در این مراسم ضمن تقدیر از خدمت خالصانه و فعالیت شبانه روزی هیئت های مذهبی در مواکب حسینی در ایام اربعین اظهار داشت: آئین‌های سوگواری محرم الحرام امسال نیز به فضل الهی و به مدد توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و همچنین تدابیر و رهنمودهای راهگشا و روشن‌گرایانه رهبر معظم انقلاب در کمال عظمت و شکوه معنوی در سراسر جهان و به‌ویژه ایران سربلند و اسلامی برگزار شد.

وی افزود: بی‌شک تلاش‌های ارزشمند مسئولان محترم هیئات مذهبی، سخنرانان، مبلغین دینی و مداحان اهل‌بیت (ع) در راستای بیان صحیح و خالی از تحریف حادثه عاشورا موجب مجد و عظمت هرچه بیشتر این فرهنگ انسان‌ساز شده و ان‌شاءالله عزاداری‌های صحیح و حسینی پسند این عزیزان در پیشگاه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مأجور خواهد بود.

حجت الاسلام عابدین رستمی عنوان کرد: عزاداری برای امام حسین (ع) و یاران با وفایش در قیام کربلا از بزرگ‌ترین مِنت‌هایی بوده که خداوند بر ما عطا کرده است و بزرگان دین مبین اسلام همواره تاکید کرده‌اند که مردم باید عزاداری امام حسین (ع) را به عنوان الگویی در زندگی، سرلوحه خود قرار دهند.

گفتنی است در پایان این مراسم از ۱۳۰ نفر از هیئت مذهبی و موکب داران این شهرستان تجلیل بعمل آمد و در پایان از مدعوین به صرف شام پذیرایی به عمل آمد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.