همایش طلایه داران تبلیغ در شهرستان قروه
20 اسفند 1402 - 22:21
شناسه : 16855
بازدید 94
4
به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه همایش طلایه داران تبلیغ با حضور امام جمعه و کلیه مبلیغین سطح شهرستان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت‌الاسلام سیف الله سبزی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه ضمن بیان این خبر اظهار داشت: همایش روحانیون بومی در آستانه ماه مبارک رمضان با حضور امام جمعه و روحانیون در مجتمع فرهنگی نور اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

در این همایش حجت‌الاسلام عابدین رستمی امام جمعه شهرستان قروه با اشاره به نقش روحانیت در تبلیغ معارف دینی گفت: حضور روحانیت در برنامه های مبلغان دین مبین اسلام برای تاثیرگذاری بیشتر در جامعه لازم وضروری است.

وی افزود: روحانیون مسؤولیت سنگینی در زمینه تبلیغ حقایق دینی بر عهده دارند که باید در انجام آن دقت بیشتری داشته باشند، تمام برنامه های تبلیغی روحانیون باید با روحانیت ویژه ای و تنها برای رضای خداوند متعال صورت بگیرد.

وی همچنین درخصوص شاخصه های اصلی تبلیغ بر قرآن محوری، پرمغزی و پرمحتوایی کلام و مطلب، تأثیرگذاری و اصلاح گری و تنوع و جذابیت مباحث تأکید کرد.

امام جمعه در بخش پایانی سخنان خود بیان داشت: در ماه مبارک رمضان باید حماسه قرآنی اتفاق بیفتد و تفسیر قرآن در اولویت برنامه های فرهنگی باشد.

گفتنی است: در ادامه این نشست بصورت مجازي با ارائه اساتيد از سازمان مرکزی که با حضور مبلغین و مبلغات در سالن اجتماعات اداره تبليغات اسلامي شهرستان‌ قروه برگزار شد.

 


ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.