ماه رمضان فرصتی ارزشمند برای خود سازی است
21 اسفند 1402 - 13:27
شناسه : 16890
بازدید 100
8
رییس تبلیغات اسلامی بیجار: رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان بيجار گفت: ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خدا و فرصت ارزشمندی برای خود سازی است.
ارسال توسط : نویسنده : سمیه رمضان نیا
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان حجت‌الاسلام سعد الله جمادیان ضمن بيان اين خبر اظهار داشت: ماه مبارک رمضان بهترين فرصت براي به دست آوردن كمال و معنويت است كه مي توان در آن به تقرب رسيد و حقايق را آنگونه كه هست نظاره كرد.

حجت‌الاسلام جمادیان در ادامه ضمن اشاره به حديثي از ائمه معصومين که هرچيز بهاري دارد و بهار قرآن ماه رمضان است، ادامه داد: اين ايام مبارک بهترين فرصت براي تأمل و تدبر در قرآن کريم اين کتاب نوراني است تا بتوانيم با بهره جستن از آن برنامه و روش زندگاني خود را در راستاي خواست خدواند متعال به کار گيريم.

وی به برگزاری برنامه های ماه مبارک رمضان اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری مراسم جزء خوانی خانگی، جشن روزه‌اولی‌ها و اجرای نشست‌های طلاب و روحانیون در طول ماه مبارک رمضان در بیجار برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد:محافل جزء خوانی قرآن کریم در شهر بیجار و شهر های تابعه و با حضور گسترده مردم مومن و خدا جوی بیجار برگزار می شود.

رییس تبلیغات اسلامی بیجار با اهمیت تلاوت قرآن کریم اشاره کرد و گفت: اين ماه علاوه براين که ماه نزول قرآن و ماه هدايت بشر است ماه استغفار و آرامش روحي و معنوي بشر محسوب مي شود و در اين ماه است که زنگار از دل برداشته مي شود و قلب انسان سرشار نورانيت مي شود و ديگر جايي براي حضور شيطان باقي نمي گذارد .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.