مشارکت خانه قرآن و هیئات مذهبی در اجرای طرح زندگی با آیه‌ها سقز
27 اسفند 1402 - 14:33
شناسه : 16949
بازدید 92
4
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز گفت: با هدف ترویج مفاهیم و گفتمان قرآن در جامعه، طرح «زندگی با آیه ها» همزمان با ماه رمضان توسط خانه قرآن های شهرستان سقز اجرا شده است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز از اجرای طرح قرآنی «زندگی با آیه ها» با مشارکت بیش از 30خانه قرآن و هیئات مذهبی خبر داد و اظهار داشت: طرح آیه ها زندگی یک طرح ملی در راستای حفظ آیات کاربردی قرآن کریم است که توسط هیئات مذهبی و خانه‌های قرآن در حال اجرا است.

حجت الاسلام ابراهیم رستمی تصریح کرد: این طرح‌، یک برنامه سه ساله است که آغاز آن از ماه مبارک رمضان بوده و در قالب آن ۳۰ آیه از آیات قرآن بر اساس سنن جزخوانی ماه رمضان و متناسب با گذشت هر روز از ماه مبارک، یک آیه از جزئی از قرآن قرائت خواهد شد.
وی عنوان کرد: طرح قرآنی زندگی با آیه ها، زندگی با آیه‌های قرآن است که برگرفته از طرح کلی اندیشه اسلامی مقام معظم رهبری است.
وی افزود: در اجرای این طرح، بنا شده فرازهایی از قرآن را یاد بگیریم و به آن عمل کنیم یعنی در طی ماه رمضان هر روز یک فراز را آماده کرده و یاد گرفته و اجرای می‌کنیم.

حجت الاسلام رستمی خاطرنشان کرد: حضور کاروان قرآنی در محفل بزرگ انس با قرآن کریم ،جزء خوانی قرآن کریم در برخی مساجد و خانه‌های قرآن، تفسیر قرآن کریم از دیگر برنامه‌های مورد اجرا در ماه مبارک رمضان است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.