اجرایی روزانه جزء خوانی قرآن کریم در دهگلان
26 اسفند 1402 - 10:33
شناسه : 17011
بازدید 69
6
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان عنوان کرد: در راستای اجرای پویش ملی زندگی با آیه ها (مسطورا) مراسم جزء خوانی قرآن کریم به صورت روزانه تا پایان ماه مبارک رمضان در مسجد حسینیه رستگاران این شهرستان برگزار می شود.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت الاسلام موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان ضمن اعلام این خبر افزود: از آغاز ماه مبارک رمضان مراسم جزء خوانی قرآن کریم، اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، دادن افطاری ساده به حاضرین روزه دار و بیان طرح قرآنی مسطورا ( زندگی با آیه ها ) به صورت روزانه در حسینیه رستگاران دهگلان برگزار می شود و تا پایان ماه مبارک رمضان این برنامه ادامه خواهد داشت.
حجت الاسلام موسوی افزود: مراسمات ماه مبارک رمضان، نماز جماعات در مساجد و حسینیه ها ، هیئات مذهبی بهترین ظرفیت برای برای رسیدن به اهداف طرح «مسطورا» می باشد.

وی ادامه داد: انشاء الله با اجرای کامل این طرح قرآنی شاهد این موضوع باشیم که آیه های قرآنی بصورت کامل در زندگی روزمره مردم مورد توجه قرار گرفته و سرلوحه ای برای تمام شئونات زندگی عموم مردم باشد و البته قرآن بهترین پناهگاه و مأمن انسانها در طول تاریخ مسلمانان بوده و خواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.