دوازدهم فروردین آیینه تمام نمایی از تجلی اراده مردم است
12 فروردین 1403 - 13:26
شناسه : 17107
بازدید 34
4
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج گفت: دوازدهم فروردین روز تجلی اراده مردم و انتخاب آگاهانه و تاریخی ملت ایران با رهبری الهی امام خمینی (ره) و تأسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان ؛ حجت الاسلام هادی محمد خواه رییس اداره تبلیغات اسلامی سنندج اظهار داشت:دوازدهم فروردین یکی از درخشان‌ترین و پر افتخار ترین رخدادهای تاریخ انقلاب ایران است.

وی عنوان کرد: ملت بزرگ و بصیر ایران در این روز با حضور آگاهانه، متعهدانه و پرشور خود در رفراندومی به یاد ماندنی، نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای اداره کشور برگزیدند و برای نخستین‌بار در تاریخ حیات سیاسی ایران، با اراده و به انتخاب مردم، نظام سیاسی مردم‌سالار، بر اساس دین مبین و قوانین سعادت بخش و مقدس اسلام ناب محمدی(صلی‌الله‌علیه‌وآله) بنا نهاده شد.

حجت الاسلام محمد خواه افزود: اینک که بیش از چهار دهه از استقرار نظامی الهی در ایران اسلامی می‌گذرد، ملت بزرگ ایران همچنان با بصیرت ورزی و ایستادگی در مقابل فتنه های دشمنان انقلاب و با پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و با ادامه‌دادن راه شهدای والامقام، مسیر عزت و پیشرفت را در گام دوم انقلاب اسلامی طی خواهند کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.