بیش از 100 گفتمان دینی در بیجار برگزار شد
13 آذر 1401 - 12:15
شناسه : 1715
بازدید 114
3
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت: به همت اداره تبلیغات اسلامی بیجار از ابتدای سال جاری تاكنون بيش از 100 گفتمان با مباحث دينی و اعتقادی در سطح شهر و روستاهای این شهرستان برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : سمیه رمضان نیا منبع : تبلیغات اسلامی
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان،حجت الاسلام جليل مختاری نيا رئيس اداره تبليغات اسلامی بيجار اظهار داشت: در طی 9 ماه گذشته در حدود  بیش از 100 گفتمان دينی با حضور اساتيد برجسته در این شهرستان برگزار شده كه با استقبال بسيار خوب قشر جوان همراه بوده است.

وی همچنین به موضوعات اين گفتمان‌ها اشاره کرد و افزود: آسيب‌شناسی عزاداری، جنگ نرم و هجوم خاموش، مهدويت، آسيب‌های اجتماعی، زن و خانواده، حجاب و عفاف، روابط دختر و پسر، نحله‌های فكری و عرفان‌های انحرافی از جمله موضوعات اين گفتمان‌ها بوده است.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نيا محور اصلی بيشتر اين گفتمان‌ها را آسيب‌های اجتماعی عنوان كرد و گفت: برگزاری گفتمان دينی به عنوان يكی از اولويت‌های برنامه‌ اداره تبليغات اسلامی بيجار در راستای رفع شبهات فكری جوانان بسيار مثمر واقع شده است.

وی با اشاره به گفتمانهای برگزاری اظهار داشت: مهم‌ترين هدف برگزاری گفتمان‌های دينی رفع شبهات و سؤال‌های دينی و اعتقادی جوانان وارتباط چهره به چهره و دوطرفه آنان با اساتيداست که خود این امر نیز به تغذيه فكری جوانان از نظر دينی و اعتقادی بیش از پیش کمک می کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در پایان عنوان كرد: يكی از بزرگ‌ترين دغدغه‌های بزرگان دين و علما، پاسخ‌دهی مناسب به سؤالات و شبهات دينی بوده است كه در اين راستا گفتمان‌های دينی در قالب نشست‌های دينی و فرهنگی، چشم‌‌اندازی از ماهيت دين فراروی شركت‌كنندگان نهاده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.