اجرای طرح مستطورا در خانه قرآن حکمت
15 فروردین 1403 - 15:32
شناسه : 17156
بازدید 73
5
مدیر خانه قرآن حکمت در شهرستان سقز گفت: مرحله دوم طرح ملی مستطورا همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در خانه قرآن حکمت اجرا شد .
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ لیلا امینی مدیر خانه قرآن حکمت شهرستان سقز در گفتگو با روابط عمومی اداره سقز اظهار کرد: این مرکز قرآنی از سال92 با کسب مجوز از سوی اداره تبلیغات اسلامی سقز، فعالیت قرآنی ـ تبلیغی خود را آغاز کرد و تاکنون در برپایی دوره‌های مختلف قرآنی، برای همه گروه سنی موفق بوده است.

وی گفت: ماه مبارک رمضان بهار قرآن و بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ حفظ قرآن است خانه قرآن حکمت مرحله اول طرح ملی مسطورا در آبان ماه 140 آغاز کرد.

وی با بیان اینکه مرحله دوم رو‌ با حفظ عمومی روزانه یک آیه در ماه مبارک رمضان که در مجموع ۳۰ آیه می‌شود،آغاز کردند گفت: در مراسمات جزء خوانی توضیحاتی داده خواهد شد که به بحث تدبر و عمل کردن به آیات قرآن اشاره‌ای می‌شود.
لیلا امینی اظهار کرد:این طرح با محوریت حفظ آیاتی است که موضوع خانواده را در بر می‌گیرد، زیرا این آیات در محفوظات سپرده می‌شود و ما می‌توانیم در زندگی خود به کار ببریم تا موجب استحکام خانواده شود.

وی در خصوص تعداد قرآن آموزان اظهار داشت: تاکنون حداقل 200نفر از دانش آموزان(دختر وپسر) و ده نفر از والدین در کلاس‌های قرآن شرکت کردن و آموزش دیدند.

امینی شکوفایی استعدادهای قرآنی را زمینه‌ساز تقویت بعد معنوی جامعه دانست و بیان کرد: استقبال مخاطبان این خانه قرآنی از حفظ موضوعی قرآن کریم گامی موثر برای شکوفایی استعداد نوجوانان و جوانان و بچه‌های مسجدی بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.