آرمان آزادی قدس یکی از اهداف جهانی کشورمان است
15 فروردین 1403 - 15:35
شناسه : 17169
بازدید 117
8
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری سقز‌ گفت: ادامه سلسله مبارزات جبهه مقاومت ثابت کرد که آزادی قدس شریف نه تنها قطعی بلکه نزدیک است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان،ناصر خامی در جلسه ستاد انتفاضه و هماهنگی روز جهانی قدس با عنوان اینکه بیش از 75 سال از اشغال فلسطین می گذرد، اضافه نمود: غاصبان و سردمداران در این مدت، نتوانسته اند مساله مشروعیت رژیم صهیونیستی را حل کنند.

خامی با بیان اینکه مساله فلسطین و غزه مربوط به جهان اسلام است، اضافه نمود: روز جهانی قدس، روز ابراز انزجار و تنفر از توطئه های استکبار جهانی و روز تجلی همبستگی و همدلی همه مسلمانان جهان است.

وی با تسلیت شهادت جمعی از سرداران و نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری سفارت ایران در سوریه، اضافه نمود: این حملات بی پاسخ نخواهد ماند و امروز برای تمام جهان، جنایات این رژیم اشتغالگر ثابت شده است.

امام جمعه سقز هم با بیان آیاتی از قرآن کریم، به پیمان شکنی قوم یهود اشاره و عنوان نمود: از صدر اسلام تاکنون، یهود، قومی لجوج و عهد شکن بوده اند.

حاج ماموستا محمود ابن الخیاط اظهار داشت: این قوم بیش از 70 سال است که جنایات می کنند و چون غده سرطانی با نسل کشی و حمایت سردمداران به دنبال توسعه نیل تا فرات هستند که در جنگ اخیر ثابت شد به آتش بس هم راضی نیستند.

وی بیان کرد: تعدی گری و سرکشی رژیم صهیونیستی به دلیل عدم هماهنگی جهان اسلام است.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رستمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز با یادآوری فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه روز قدس روز اسلام است و فلسطین پاره تن اسلام است، افزود: همه مسلمانان به عنوان وظیفه دینی و شرعی و سیاسی خود روز قدس را گرامی بدارند و با شرکت در راهپیمایی این روز جنایت‌های این رژیم و غده سرطانی که هرروز بیشتر می شود را محکوم خواهند کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.