برگزاری مراسم لیالی قدر در مساجد و حسینیه های شهرستان دهگلان
14 فروردین 1403 - 13:26
شناسه : 17181
بازدید 24
3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت الاسلام موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: مراسمات ایام لیالی قدر در این شهرستان متفاوت تر از سالهای قبل برگزار گردیده و به همراه توزیع غذای نذری در بین عموم مردم و عزاداران امیرالمؤمنین (ع) بوده است. حجت […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت الاسلام موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: مراسمات ایام لیالی قدر در این شهرستان متفاوت تر از سالهای قبل برگزار گردیده و به همراه توزیع غذای نذری در بین عموم مردم و عزاداران امیرالمؤمنین (ع) بوده است.

حجت الاسلام موسوی افزود : با عنایت به اینکه در فرهنگ غنی اسلام، همه چیز را با معیارهای الهی می‌سنجند و بر همین اساس قرآن در مورد شب قدر می‌فرماید: «لَیلَةُ الْقَدْرِ خَیرٌ مِّنْ أَلْفِ شَهْر» و البته بهترین ملاک و معیار برای بندگی و اظهار عشق و محبت به درگاه الهی شبهای لیالی قدر می باشد .
وی ادامه داد : الحمدلله امسال شاهد برپایی مراسمات احیاء و شبهای قدر در همه بخشها و توابع شهرستان از جمله شهر قروچای، روستای کروندان و حسینیه رستگاران بودیم .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.