برگزاری ضیافت بزرگ افطاری به مناسبت روز قدس در شهرستان سروآباد
15 فروردین 1403 - 13:16
شناسه : 17190
بازدید 30
2
بزرگترین ضیافت افطاری به مناسبت روز قدس با حضور اقشار مختلف مردم متدین شهرستان سروآباد برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد منبع : اداره تبلیغات اسلامی سروآباد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت الاسلام رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد از بزرگترین ضیافت افطاری به مناسبت روز قدس با حضور اقشار مختلف مردم متدین این شهرستان خبر داد.

وی بیان کرد: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان شاهد اجرای برنامه های فرهنگی و قرآنی متنوعی در شهرستان سروآباد بودیم و بحمدالله بسیار مورد استقبال مردم متدین این شهرستان قرار گرفتند.

حجت الاسلام رستمی افزود: برای برگزاری این ضیافت افطاری اکثر دستگاههای اداری مشارکت داشتند و مردم هم بنا به علاقه قلبی به امورات دینی و مذهبی بصورت خودجوش به صحنه آمدند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد تصریح کرد: در این ضیافت افطاری که بیش از 1000 نفر حضور داشتند برنامه های مختلفی از جمله اجرای گروه تواشیح، گروه سرود، سخنرانی و پذیرایی و توزیع غذای گرم برگزار شد.

وی  به روایتی از امام صادق(ع) اشاره کرد که فرموده اند: کسی که مؤمنی را افطاری دهد، کفاره یک سال گناه او شمرده می شود؛  و کسی که دو مؤمن را افطاری دهد، بر خداوند است که او را وارد بهشت سازد.

حجت الاسلام رستمی در پایان به جنایات رژیم سفاک صهیونیستی اشاره کرد و افزود: مردم ایران و تمام آزادیخواهان جهان در روز قدس جهان اسلام با حضور پرشور خشم و انزجار خود را از رژیم جعلی اسرائیل نشان داده و ارادت حقیقی مسلمین برای نابودی دشمن دین و شریعت را نشان می‌دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.