بیش از ۱۰۰ افطاری ساده در مساجد و هیئت های مذهبی شهرستان کامیاران برگزار شد
16 فروردین 1403 - 13:26
شناسه : 17193
بازدید 42
6
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران: حجت الاسلام دهقانی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف تبلیغات اسلامی جریان سازی حرکت‌های مردمی است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران گفت،بیش از ۱۰۰ افطاری ساده در مساجد، هیئت های شهرستان ماه مبارک رمضان برگزار شد.

حجت الاسلام دهقانی تصریح کرد: سفره های افطاری ساده با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان در مساجد منتخب و هیئت ها اجرا شد.

دهقانی اظهار کرد: این سفره های افطاری ساده به همت خود مردم تهیه و در بین مردم روزه دار در هیئت ها و مساجد قرار می گرفت.

وی خاطرنشان کرد: برپایی سفره های افطاری ساده یکی از توصیه های مهم مقام معظم رهبری بود که استقبال خوبی از این سفره ها توسط نوجوانان و جوانان به ویژه روزه اولی ها صورت گرفت.

دهقانی ادامه داد: اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و قرآنی پیش از این افطاری ساده معنویت خاصی به مساجد می بخشد و مورد استقبال نوجوانان و جوانان نیز قرار می گیرد.

حجت الاسلام دهقانی،با اشاره به برگزاری افطاری ساده در مساجد و هیئت ها در شهرستان کامیاران ، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف تبلیغات اسلامی جریان سازی حرکت‌های مردمی است و لذا تمام فعالیت‌های ما در این جهت است که بتوانیم حرکت‌های مثبت مردمی را راه اندازی کرده و از آنها حمایت کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.