تقويت بعد معنوي جامعه اولويت برنامه‌هاي تبليغات اسلامي بيجار است
13 آذر 1401 - 12:21
شناسه : 1720
بازدید 73
4
رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان بيجار با اشاره به رشد فعاليت‌هاي قرآني گفت: ترويج باورهاي ديني و ارزش‌هاي اسلامي در اولويت برنامه‌هاي اداره تبليغات اسلامي بيجار قرار دارد.
ارسال توسط : نویسنده : سمیه رمضان نیا منبع : تبلیغات اسلامی
پ
پ

به گزارش رپایگاه خبری نهضت کردستان، حجت‌الاسلام جليل مختاري‌نيا ضمن بیان این خبر اظهار كرد: ترويج باورهاي ديني و ارزش‌هاي اسلامي، تقويت فعاليت‌هاي قرآني براي تقويت بعد معنوي جامعه، تلاش براي ايجاد محيط فرهنگي در بيجار و كمك به رشد و شكوفايي جوانان و نوجوانان در سطح شهرستان از جمله اهداف اين اداره براي رسيدن به اهداف ديني و اسلامي است.

حجت‌الاسلام مختاري‌نيا اعلام كرد: شهرستان بيجار با داشتن هيئت‌هاي متعدد مذهبي پيشتار در عرصه فرهنگي و ديني است و جوانان بسياري مشغول ارائه خدمات دين و مذهبي در اين هيئت‌ها هستند.

وي با اشاره به اينكه اين هيئت‌ها به‌مناسبت‌هاي ملي و مذهبي در طول سال به اجراي برنامه مي‌پردازند، عنوان كرد: حضور جوانان و نوجونان در هيئت‌هاي مذهبي نشان از ايمان و اعتقاد مردم و پايبندي به ارزش‌هاي ديني است.

رئيس اداره تبليغات اسلامي بيجار در پايان به نقش هيئت‌هاي مذهبي در پيشبرد اهداف انقلاب اسلامي اشاره كرد و ياد آور شد: هيأت‌هاي مذهبي نقش مؤثري در پيشبرد اهداف دارند و با نظارت اداره تبليغات اسلامي برنامه‌هاي مناسبتي را به بهترين نحو ممكن انجام مي‌دهند.

گفتنی است؛ در حال حاضر 280 هیئت مذهبی در بیجار فعالیت دارند که این تعداد هیئت در سامانه طوبی به ثبت رسیده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.