ملل اسلامی باید علیه اسراییل و آمریکا بایستند
16 فروردین 1403 - 23:07
شناسه : 17224
بازدید 84
1
عضو شورای افتای کردستان: عضو شورای افتای کردستان گفت: همه ملل اسلامی باید علیه آمریکا گام بردارند اما جز ایران کسی علیه اسراییل و آمریکا ایستادگی نمی‌کند
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ لقمان نذری در نشست هم‌اندیشی علما و روحانیون سنندج در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اظهار کرد: نقش و مسؤولیت روحانیت در تبلیغ و تشویق به حضور در مراسم و مناسبت‌ها عیان است.

وی با بیان اینکه این گردهمایی برای تشخیص اینکه چند روحانی در حوادث احساس مسؤولیت می‌کنند، برگزار شده است، بیان کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس دو حکمت دارد اول اینکه در دفاع از مردم مظلوم غزه و مسلمانان بی‌دفاع فلسطین است

نذری افزود: این مردم به مدت ۷۵ سال اذیت و آزار دیدند و زمین آنها به اجبار فروخته شد که حتی در دین اسلام نماز خواندن در زمین غصبی باطل است و آن نماز مورد قبول واقع نمی‌شود.

عضو شورای افتای کردستان گفت: برخی با خیانت دین و خاک خودشان را به استکبار جهانی فروختند و همین باعث این رنج ۷۵ ساله شد.

نذری عنوان کرد: در بین یهود یک کتاب با نام پروتکل ۳۰ ساله و نقشه و برنامه ریزی جهانی به مدت ۳۰ سال وجود دارد که براساس آن تاکتیک‌ها و گام‌هتی خود را علیه جهانیان و مسلمانان به کار می‌برند.

وی اعلام کرد: برای کشورهای عربی مایه خجالت است که از مردم فلسطین دفاع نمی‌کنند چرا که هم دین، هم زبان و هم خاک هستند.

نذری اذعان کرد: نادان‌ها و حکام عربی با نادانی خود تبدیل به گاو شیرده آمریکا و انگلیس شدند و آمریکا از آنها به نفع منافع خود سواستفاده می‌کند.

عضو شورای افتای کردستان گفت: تعدادی از علما و روحانیون که توسط اداره تبلیغات گردهم آمدند تا برای هدایت افکار عمومی اقدام کنند.

نذری عنوان کرد: سیاستمداران از دو عامل واهمه دارند، یکی گفتار و کلام علمای روحانی و دیگری تجمع خیابانی مردم که هر دو عامل شکست آنها است.

وی بیان کرد: همه ملل اسلامی باید علیه آمریکا گام بردارند اما جز ایران کسی علیه اسرائیل و آمریکا ایستادگی نمی‌کند.

لزوم آگاهی ماموستاها و علمای دینی

نذری افزود: کسانی که مانع برگزاری راهپیمایی می‌شوند می‌خواهند این موقعیت را در کشور از بین ببرند و در این حال علما و ماموستایان دینی باید به مسائل روز آگاه باشند.

عضو شورای افتای کردستان عنوان کرد: فردا و در روز قدس اسرائیل از غصه آتش خشم خود را چند برابر می‌کند.

نذری اعلام کرد: اسرائیل و بزرگان یهود بعد از اینکه اعلام کردند نمی‌توانند مسلمانان را مسیحی کنند، به دنبال حذف قرآن از دست مسلمانان، حذف نماز جمعه و مشغول کردن مسلمانان به انور غیر از جمعه و جماعات هستند، و نیز حذف و کم‌رنگ کردن کنفرانس سالانه حج هستند.

وی گفت: مسلمانان باید از خواب بیدار شوند و ماموستا و علما باید پیش‌رو و آگاه‌تر از زمان خود باشند.

نذری خاطرنشان کرد: مساله امروز اختلافات جزئی بین شیعه و سنی نیست بلکه بحث توهین به پیامبر، دین و قرآن است و اهانت و بی‌احترامی به مقدسات مسلمانان که باید به آنها پرداخته شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.