راهپیمایی روز قدس در سقز برگزار شد
17 فروردین 1403 - 12:24
شناسه : 17275
بازدید 580
11
♦️راهپیمایی روز قدس در دفاع از مردم مظلوم غزه و فلسطین با حضور مردم روزه دار شهرستان سقز باسخنرانی حجت‌الاسلام و اامسلمین محمدتقی سیفایی مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ راهپیمایی یوم ا.. روزجهانی قدس سال1403 شهرستان سقز با حضور مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی، مسئولین، امام جمعه، اعضای شورای تامین، اعضای شورای اداری، روحانیان، خانواده های معظم شاهد وایثارگر، بسیجیان، کارکنان ادارات، بازاریان، اصناف و اقشار مختلف مردم (برادران وخواهران) برگزار شد.
راهپیمایی کنندگان که نسبت به راهپیمایی قدس سال 1402 حضور گسترده تر و مناسب تری داشتند با تجمع اولیه در میدان قدس و با سر دادن شعار مرگ بر استکبار، مرگ بر آمریکا و اسرائیل و فریادهای الله اکبر و حمایت از مردم غزه و فلسطین به سمت میدان جمهوری اسلامی حرکت نمودند.
سخنران این مراسم باشکوه، مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام محمدتقی سیفایی با بیان اینکه روز قدس روز آزاد کردن اراده‌ها است، اظهار داشت: اگرشب قدر، مقدرات یک سال ما را معین می‌کند، مساله قدس مقدرات امت اسلامی را رقم می‌زند.

حجت‌الاسلام محمدتقی سیفایی افزود: امروز این فلسطین است که به کمک جامعه اسلامی آمده است و نه اینکه امت اسلامی به سمت آزادی فلسطین برود و روز قدس، روز قدر امت اسلامی است که باید عزت خود را حفظ کنیم و در برابر این جنایات بایستیم.
مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد: امروز ما به شدت به فلسطین و ایمان و استقامت آنها احتیاج داریم، امروز فلسطین در بند نیست بلکه آزاد است و مردم غزه در راه خدا جهاد و با جان و مال و ناموس خود ایستادگی می‌کنند، منبع پمپاژ ایمان و صلابت هستند، امروز این اراده بخشهایی از امت اسلامی است که در بند است که باید برای آزادی آن تلاش کنیم.
وی ابراز داشت: اگر همه شیاطین جمع شوند که برای مسلمانان سرنوشتی غیر از عزت رقم بزنند باید به آنان بگوییم که ما امت رسول الله هستیم و کسی نمی تواند غیر از عزت و آبروی دینی برای ما تعیین کند.
وی در ادامه افزود: اما امروز درد بی تفاوتی امت اسلام نسبت به قضیه فلسطن را به کجا ببریم که وقتی مجاهدان ما که دایره را بر دشمنان سخت می‌کنند و نمی‌گذارند کشتی از سمت دریای سرخ به سمت رژیم صهیونسیتی برود در این میان افراد بی وجدانی پیدا می‌شوند که از راه زمینی اقلام را به اسرائیل غاصب می‌رسانند.
وی در ادامه از شرکت کنندگان در این مراسم باشکوه خواست تا برای نصرت و پیروزی مسلمانان و جهبه حق بر باطل دعا کنند.
گفتنی است بعد از برگزاری مراسم، گروه سرود دانش آموزی مدرسه رستگاران سرود شهید القدس را اجرا نمودند.

در ادامه قطعنامه پایانی راهپیمایی قرائت و با فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و الله اکبر توسط شرکت کنندگان پاسخ داده شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.