مراسم راهپیمایی روز قدس باحضور مردم خونگرم ومتدین وانقلابی شهرستان مریوان برگزار شد.
17 فروردین 1403 - 12:58
شناسه : 17279
بازدید 83
7
روز قدس روزی است که باید به همه ابرقدرتها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما، به واسطه عمال خبیث شما، واقع نخواهد شد.
پ
پ

به گزارش خبری روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان،مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان مریوان برگزار شد

دراین مراسم اسماعیل احمدی فرماندار مریوان صبح جمعه در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در مریوان، اظهار کرد: در باور مسلمانان جهان قدس وجه مقدس و مشترک همگان است و خداوند هم با اراده خود برای نشان دادن آیات و معجزات پیامبر را به مسجدالاقصی برد و از همین رو مکان ارجمندی برای مسلمانان جهان است.
وی عنوان کرد: امام خمینی(ره) بعد از ۳۰ سال تجاوز رژیم سفاک به خاک فلسطین روز قدس را برای فراموش نکردن بی گناهی مردم غزه نام‌گذاری کردند.
فرماندار مریوان بیان کرد: توجه به فلسطین و مظلومیت غزه امری اعتقادی و دینی است و حضور در روز قدس نماد وحشی‌گری جامعه استکبار است.
احمدی گفت: در جامعه به ظاهر مدرن توحش اسرائیل در ۶ ماه بیش از ۳۰ هزار نفر را به شهادت رساند و تمام جنایت‌های تاریخ در این مدت در فلسطین انجام شد.
وی خاطرنشان کرد: بی‌احترامی به بانوان، کودک کشی، حمله به بیمارستان و تمام قصاوت‌های تاریخ در این مدت بر سر مردم بی گناه غزه آمده است در حالی که تنها حق حیات، آزادی‌، نان، آب و دارو را در کنار زندگی آبرومندانه می‌خواستند.
احمدی افزود: بعد از اعلام امام خمینی در جمعه آخر ماه رمضان مردم غیرتمند ایران ۴۵ سال سربندان کنار مظلومیت فلسطین ایستادند.
وی افزود: در تاریخ ذکر می‌شود که وقتی در عزه جوانان ایرانی تکه تکه می‌شدند در کشورهای عربی برای رقاصی صف بود و فرزندان امام همچنان بر این عهد و این میراث خود ایستادند.
فرماندار مریوان ادامه داد: همه آحاد و همه سنین و اقشار به مکتب شهادت می‌روند تا رو سفید بمانند و این ننگ بر جوامع عربی بماند که در زمین استکبار بازی می‌کنند و اسم خود را مسلمان می‌گذارند.
آقای احمدی بیان کرد: دستاورد طوفان‌الاقصی این بود که ثابت کرد اراده‌های شکست ناپذیر می‌توانند تجهیزات و ارتش‌های شکست ناپذیر را و هیمنه پوشالی را درهم بشکند.
وی گفت: اراده مردم غزه رژیم کودک کش را به تاریخ می‌سپارد و مثل دفاع مقدس که با ۳۶ کشور دنیا در حال جنگ بودیم و در آخر سربلندانه در مقابل تمام دنیا ایستادیم.
احمدی عنوان کرد: امروز روز قدر امت اسلامی است و مقدر یک سال امت اسلامی امروز مشخص می‌شود.
وی گفت: مردم مومن ما با تاکید بر حجاب اسلامی در بعد اسلامی و اجتماعی خشم و انزجار خود را از شیطان زمان اعلام می‌دارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.