روز قدس، نماد آزادی خواهی ملت مسلمان است
18 فروردین 1403 - 13:02
شناسه : 17301
بازدید 49
2

به گزارش روابط عمومي اداره‌کل تبليغات اسلامي استان کردستان ،حجت‌الاسلام سعد الله جمادیان ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم گروس در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: روز قدس نماد ظلم ستيزي، آزادي، وحدت و يکپارچگي امت اسلامي است تا با خروش يکپارچه عليه ظلم و بيداد، پرچم عدالت طلبي را در جهان برافراشته و ظرفيت […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومي اداره‌کل تبليغات اسلامي استان کردستان ،حجت‌الاسلام سعد الله جمادیان ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم گروس در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: روز قدس نماد ظلم ستيزي، آزادي، وحدت و يکپارچگي امت اسلامي است تا با خروش يکپارچه عليه ظلم و بيداد، پرچم عدالت طلبي را در جهان برافراشته و ظرفيت و توان خويش را به رخ زياده خواهان عالم بکشند.

وي نامگذاري آخرين جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نماد بصيرت و بينش امام راحل دانست و افزود: نامگذاري آخرين جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس نشان از تدبير امام خميني (ره) براي ادامه مقابله با استکبار دارد.

رئيس اداره تبليغات اسلامي بيجار با بيان اينکه اين روز ارشمند يادگاري از امام راحل است بيان داشت: روز قدس يادگار امام شهدا بوده و در اين روز همه بايد با حضور در صحنه قدرت وحدت خود را به جهانيان نشان دهند.

وي به اهميت حضور مردم در راهپيمايي روز قدس اشاره کرد و بيان داشت: حضور گسترده و پرشور ملت هاي بيدار ما، پايه هاي استبداد و استعمار را مي لرزاند و جان تازه اي به مقاومت مردم فلسطين مي دهد.

حجت‌الاسلام جمادیان تاکید کرد: حضور گسترده مردم دیار گروس در راهپیمایی روز قدس نشانی از تجدید بیعت  دوباره و پایبندی به آرمان های جمهوری اسلامی و مشتی محکم بر دهان استکبار است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.